yeey

Jag är glad, för min statistik har ökat nämnvärt sen jag började blogga igen i söndagas eller vad det var. Det är hela 6 personer, ja du läste rätt, 6 personer som har läst min blogg igår. Fyfan vad jag är bra :) Nu blir de till att lägga ut lite länkar överallt så folk fattar att ja börjat blogga igen så är jag snart uppe på bloggtoppen eller vad fan det heter :) hahah!

Nej men jag har tänkt på det. Vem fan lyckas på 20 000 läsare varje dag? tips?

Men till denna dag som varit. Jag försov mig. Jens stod utanför dörren och ringde på i flera minuter tills han ringde på telefonen och jag fick panik och flööög upp ur sängen. När jag var klar sa Jens att vi var tvugna att fara till Funäs och hämta massa saker. Då tyckte jag han kunde sagt det igår, så jag kunde åkt hem igår kväll och sova hemma istället för att sega på i Hede. Har jag förresten sagt hur mycket jag inte trivs i Hede? Kanske jag har, men jag kan säga det igen. HEDE SUGER!

Iallafall så stannade vi på Shell i Funäs och hälsade lite på Mathilda som faktiskt jobbar där. Det var kul, hon bjöd på kaffe.
Sen så hämtade vi upp en hjuling i Ljusnedal och så for vi till Lossen.

Vi röjde lite i gärdet sen fick vi slut på bensin och fick fara till Hede igen. Slut på bensin = soppatorsk.

Nu sitter jag här i Hede, ensam och uttråkad.

Klädsel: Mjukisar, randiga strumpor, kalsonger och min piano t-shirt. JAg känner mig snygg som få :)

Just det! Ska tillägga att jag har fixat med blommor till begravningen på fredag också.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0