HejHejHallå

Dagen är snart över. Och vilken tung dag det varit. Och en sån kämpig dag det varit. osv osv osv.

Jag å Nordan skulle ta och laga klart beteshagen i Lossen när våra planer ändrades drastiskt. Härje ringde och sa att vi skulle gå grunsjöstängslet istället. Lite me rän en mils vandring, upp och ner för två berg, plaskandes över två stora blötmyrar, en djup bäck och trötthet, trötthet och mer trötthet. Jag var så slut att jag trodde skulle kunna dö. Men vi såg tre älgar. Det var coolt. En storoxe var det och en ko och en kalv. Men ja stängslet var likförbannat tungt.

Väl i bilen så fick jag en öl av Jens som han hade ståendes där, och jag kan verkligen lova att den ölen var så underbart jävla god. Men mitt i mitt öldrickande blev både jag och Jens arg, men inte på varandra. Utan på en kvinna i Medskogen. Hon sabbade en bra plan, en stensäker plan. Men jaja, livet går vidare.

Alltså idag kommer jag troligtvis missa True Blood också. Skit. Men som tur finns SVT play. Blir troligast att kika där någon dag.

Alltså idag hade jag faktiskt massa tankar om vad jag skulle skriva om, men jag har en minnesförlust elle rliknande:p

På återseende mina få men kära läsara. Love YAA

Kommentarer
Postat av: Carita

Spännande de låter med en plan, ungefär som i Jönssonligan;)

2009-09-30 @ 22:44:24
Postat av: Ann-Ristin

haha du e så himla go

2009-10-02 @ 00:47:48
URL: http://blogg.op.se/harjedalenannr
Postat av: Anna-Karin

Rent spontant: KAN Nordan verkligen bli arg? På riktigt??? Man häpnar...;)

2009-10-02 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0