gårdagen + dagen

Gårdagen spenderades i Norge. Min kära vän Emil fyllde 20år i fredags och igår hade hans mor och syster arrangrat en överraskningsfest. Mycket trevligt folk och en fin feststämmning, roliga lekar och god mat.

Maten som serverades var tacos, och som vanligt kunde man inte sluta äta när man var mätt, utan tryckte i sig så mycket att man höll på att dö och ölen knappt var god. Men de gick över :)

Bäst var att jag sabbade för mitt lag på tävlingen när man skulle dra igenom en tråd genom sina kläder, pga mina tighta byxor. HAHA jaja sånt är livet.

Dagen var en stor baksmälla, har inte återhämtat mig än kan ja säga. Trött och sliten helt enkelt, men som tur var, var min baksmälla delad med många andra där i Röros.

Imorgon blir de en ny vecka, vilket innebär en ny vecka i Lossen och Hede. Kan de bli bättre? haha

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0