...

Har just sett Superstars på 3:an. Riktigt kul program faktiskt, har sett alla avsnitt hittills. Massa avdankade idrottsmän/kvinnor, eller idrottspersoner om man hellre vill det. Iallafall så tävlar dom i lag mot varnadra. 4 i varje lag. Lagkaptenerna i dom olika lagen är Magdalena Forsberg, Thomas Ravelli, Börje Salming och Ingemar Stenmark.
Själv så hejar jag på team Forsberg och team Stenmark. Även fast Susanne Gunnarsson från Funäs är med i team Salming. Aja Salming å Ravelli har dom sämsta lagen än så länge, men dom är rolika att kolla på.

Men nu taggar jag mest för True Blood. En sån jävla bra serie. Jag älskar den verkligen. Klår fan både Andra Avenyn och Riversida va. HAHA! Hela veckan är fan en väntan på nästa avsnitt typ.

Sen så måste jag även tillägga att jag tycker Top Model Australien på 3an varje dag kl 16 har väldigt hög klass på deltagrana. Sjukt snygga tjejer, både fotogeniska och snygga vanligt, om ni fattar? Mina personliga favoriter är Paloma och Alice, elle rjag tror dom heter så män är inte helt säkert. Sjukt snygga tjejer är det, dom skulle verkligen få flytta till Mittådalen om dom vill. (som om de en skulle kunna hända, men man kan ju alltid hoppas).
Top Model Australien håller även rätt så hög klass när det gäller bråk och sånt, iallafall vad jag sett hittills. Men AMNTM är ändå nr 1 :)

På återskrivande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0