dumdamdii

Jag sitter ensam i Antes lägenhet i Hede. Ante är i Backvallen hela veckan så jag blir här i hede själv, vilket innebär att jag har mf (morbror fritt) vilket i sin tur kunde lett till att jag skulle kunna ha ett riktigt partaj, men knuxet är att jag som inte känner så många människor i Hede som hade varit kul att bjuda på fest.

Men ja de är iallafall skönt att vara själv, känns nästan som att jag bor själv i min egna lägenhet, fast inte fullt ut.

Jag har iallafall tillägnat dagen åt att spika skärm. Det går bättre och bättre varje dag, och efter idag har jag faktiskt inte alls ont i handleden, vilket jag har haft dom andra dagarna. De mest positiva med dagen är iallafall att vi snart är klar med spikningen. Imorgon blir sista dagen med hammare, men nackdelen är att då borjar de andra skitjobbet i Lossen: röjning. Jag å Jens ska röja hela gärdet. Visst, de kommer gå fort tror jag, men så jävla tråkigt. Men pengar är ju alltid pengar.

Ikväll ska jag se på Svenska Hollywoodfruar. Jag måste faktiskt få erkänna att jag gillar den serien. Det första avsnittet var iallafall sjukt roligt. Mest för att Annas syn på sig själv och andra kvinnor antingen hör hemma i kristdemokraterna eller på stenåldern, att Agnes Nicole ser så fruktansvärt sönder oppererad ut, så jag inte vet om jag ska skratta eller gråta och att hon den sista som jag inte vet riktigt vad hon heter, tror de kan vara Maria, beter sig som en tjej på högstadiet. Alltså väldigt intressant.

Hade jag haft en kamera i närheten nu, hade jag passat på att lägga upp en dagens outfit-bild, mest för att jag vill det.

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0