ARG!

Har just sett aktuellt som idag tog upp frågan om rovdjuren på renskötselområdet, och jag blir så jävla arg. Folk som inte vet ett skit om hur renhjorden drabbas av för högt rovdjurstryck ska inte ens försöka yttra sig. I dagens aktuellt så var det såkler en idiot från Svenska rovdjursföreningen som skulle leka expert. Han menar att siffrorna om antalet rovdjursdödade renar som framtagits av en forskning på SLU inte stämmer, utan kommer med egna siffror som han själv hittat på, inte ens svara riktigt på frågorna kunde "experten som vet allt om rovdjursdödade renar" göra. Och att säga att järven bara äter redan rivna renar är ju ett stor skämt. Nä åk ut i renskogen själv era idioter så får ni den riktiga sanningen.



Nä men nu till nåt roligare. Som jag faktiskt måste tillägga.

Igår så skulle Ante gå och hyra en film här på OK i Hede. Jag tänkte ungefär som så "Jippi ännu en till Wallander film, eller nån dålig aktionrulle", men nej då. Min morbror kommer hem md 17 again, med Zac Effron i huvudrollen. Det är så sjukt kul ju. Liksom en film med "Bet on It" Zac. Som inte ens är high school musical.

Spana in Bet on It

http://www.youtube.com/watch?v=90syPvyD3qI&feature=related

Kommentarer
Postat av: Ann-Ristin

Ja den 17again e ju grymt kul

2009-10-02 @ 00:49:24
URL: http://blogg.op.se/harjedalenannr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0