._.

Nu när jag väl börjat blogga igen känns det som att jag inte kan sluta. Helt otroligt, fast jag egentligen inte har något att skriva om.

True Blood avsnittet var iallafall superbra. Spänning på hög nivå, och vilket cliffhanger. Kan knappt vänta tills nästa onsdag. Och som vanligt avnjöt jag detta avsnitt med en kopp te. De sämsta med dagens te var att det var vanligt tråkigt påste. Inte alls lika gott som löste eller vad de heter, som jag dricker när jag är hemma. Men man tager vad man haver, och ska jag vara ärlig tror jag att allt te är gott till True Blood.

Sen har jag faktiskt varit duktig och städat upp det jag stökat ne ri Antes lägenhet eftersom jag åker hem igen imorgon. Har packat alla mina grejer och diskat. Har även fixat med morgondagens lunchlåda. Thaisoppa med cornbitar och bambuskott, hur jävla gott som helst. Och lätt att göra. De gillar vi :)

Egentligen borde jag krypa till kojs nu, men jag har som fastnat uppe. Ska upp imorgon kl 6 halv 7 nångång, och jag vill ju inte försova mig som jag gjorde i morse.

Jag ska försöka komma igång med att ladda upp bilder och sånt också nån dag. Så jag kan visa hur roligt och intressant liv jag har. Men de är som krångligt att ladda upp bilder när man inte är hemma tycker jag. Men en dag kommer det, jag lovar :)

Nä nu måste jag sova. är faktiskt riktigt trött och vill som sagt inte försova mig imorgon igen, när vi ska ta och röja det sista inför helgen.

Smell ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0