._.

Måste bara tillägga en sak före jag tar natt.

Nu efter jag läst kära Maddis blogg, kom jag på hur mycket hon faktiskt har betytt och betyder för mig. Hon hjälpte mig under alla mina 3 underbara år i Falun. Både i nyktra och mindre nyktra tillstånd. Även fast jag kanske inte var hennes stjärnelev när de gällde samiskan så var jag slltid välkommen hem till henne, hon bjöd på mat, fika, frukost och även sängplats när jag behövde. Jag behövde aldrig känna mig ensam i falun för jag visste att min älskade faddertjidtjie alltid var där.

Hjälp, låter som Maddis har gått och dött, men det har hon vekrligen inte. Jag kom bara på hur mycket jag uppskattar all den hjälp jag fick nere i stora staden :)
Och jag vet att mina riktiga föräldrar uppskattade det minst lika mycket :)

FAMMAH

Kommentarer
Postat av: marika

tihi.. hon kan vara bra att ha! Och vi saknar dig här jonas! lr jag åtminstonde :P hahhah

alla våra galna påhitt, "är du kille eller tjej"? "är ni ihop" ? hahahhahaha tror alldrig jag skrattat så mkt! XP

2009-09-26 @ 09:22:36
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/
Postat av: Jonas

haha jaa,de var bäst :)

2009-09-27 @ 21:30:43
URL: http://lappsnusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0