True Blood och Riverside

Ja nu har jag sett avsnittet av true Blood som jag missade i onsdags. Fyfan vilken sjukt bra serie. Sen så nötte jag Riverside avsnitten jag missat också. Alltså SVT play är det bästa som hänt i världshistorien måste jag få säga.
Även om True Blood och Riversida inte precis håller samma klass så tillfredställer båda serierna mina behov.

Imorgon har jag ledigt en dag, vilket innebär en städning av rummet och det bästa av allt. En kaffe med Faddertjidtjie. Gud vad jag har saknat kaffe med kära Maddis. Ska bli så kul :) Jobbiga bara att det är snö på vägen, så jag måste gå då jag inte har dubbdäck på crossen. De bra är att jag får litelitelite träniung eftersom det inte är så långt. Förhoppningsvis, vilket jag tror, får jag även träffa lilla Marikamarris. Åh vad jag ser fram omot morgondagn om man räknar bort städningen förståss.

see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0