tjoba

Jag har kommit underfund med att jag är så nöjd över dom flesta inköpen den här helgen. Min nya jacka från HM är sjukt jävla snygg. Och även långkalsongerna från HM är ett riktigt kap. Känns bra att vintern är räddad från ihjälfrysning iallfall. Bara kängorna som saknas nu, sen så.

Andra saker jag köpte underhelgen är 2 t-shirtar, en ganska ful från HM som bara kostade 50 kr och en dyrare från Carlings som kostade 300 kr. Sen så köpte ja en tröja på Carlings också för 399kr och ett halsband från Vero Moda som kostade 129 kr. Och en parfym från Dolce and Gabbana för tror de var 550kr. Och en ny väska som ser ut som en bandare för 400 tror jag det var. Väldigt nöjd är jag :)

Sen det absolut bästa köpet är trotsallt mina Kent biljetter. 27/2 och den 3/3 ska jag se dom. Först på Annexet i Stockholm och sen i Gävle på Läkerol arena. Fan vad jag längtar.



Imorgon så har jag blivit skickad till grannsamebyn på gärde. Ska alltså till Ljungris imorgon med Jon. Ska bli kul att äntligen få åka på gärde igen, var ju ett tag sen känns det som. Hoppas bara det inte blir allt för kallt och att vi har några renar iallafall så man får kämpa lite :)

Jag kan även tillägga att bredbandet i Mittådalen fungerar igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och så sen lägga mig tror jag.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0