styckning

Tänka sig, idag har jag hjälpt aajja Gunnar att sycka lite renar.

Jag var otroligt trött när jag klev upp i morse, då jag inte kunde somna inatt. Men när jag väl kom till styckeriet så piggnade jag till och jobbade på i bra tempo. Idag var första gången jag slapp paketera köttet, så jag fick lära mig något helt nytt idag. Nämligen att stycka bogen. Dom första bogarna gick lite trögt, men när jag väl fått till snitsen så gick det riktigt bra tycker jag, och de tyckte nog aajja med.

Fika gjorde vi ju också, å riktigt gott fika fick jag. Norska bullar och massor av olika köttbitar.

Men nu är jag galet trött igen. Känns som att jag kommer somna när som helst, så jag funderar på att sova middag eller nåt liknande så jag piggnar till. Är ju trots allt True Blood ikväll, och det vill man ju inte missa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0