Stor fråga

Nu sitter jag här hemma med blekmedel i hela håret och färgar bort min avkyvärda utväxt. Så den försvinner ur denna världen iallfall.

Men sen så har jag ett problem som jag brottas med. Köpte nämligen en röd hårfärg idag också, eftersom jag funderat på rött ett tag nu, eller ja en vecka iallafall. Men nu har jag köpt färg och så då. Nu är de bara frågan om jag ska ta det stora steget från blondie till rödtott.  Jag har ju varit blond i 2 hela år nu, om man inte räknar med avtickare som orange i 2 veckor och rosa i en vecka och en månad som brun.

Troligtvis så kommer jag göra de, då de behövs lite mer spänning i tillvaron, blir de inte fint så är de ju bara att bleka igen så att säga :)

tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0