sliten

Nu är jag hemma efter dagens gjärde i Ljungris. Har varit två slitsamma dagar men väldigt roligt har de också varit. igår slutade inte arbetsdagen förens kvart i 2 på natten i natt och upp i morse igen klockan halv 8. men vad gör det så länge man har kul?
Min kära släkting nejla Sparrock övernattade hemma hos mig i natt, vilket var riktigt trevligt måste jag får säga. En bra prick den där Nejla.

Sen så är kent biljetterna till den 27/2 nu uthämtade. Så jag är skyldig min kära mor 780 kr. Men alla tack i världen åt henne som kunde hämta ut dom åt mig idag.

Jag är för trött för att skriva nu, och egentligen borde jag lägga mig så jag får sova ut riktigt, men nej det kan jag inte. för ikväll är det True Blood som gäller.

Morgondagens planer vet jag inte om än. Blir kanske till att fara och springa nere i skogen där renarna är. Hoppas nästan inte på det då min kondis inte existerar. men hoppas å andra sidan lite på det så jag har något att göra imorgon, annars kan det bli en riktigt tråkig dag.

Glöm dina bekymmer
Imorgon kommer nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0