nu har jag mycket att berätta. Eller nja inte så jätte mycket men jag kan komma med en bortförklaring till varför jag inte skrivit.

Det är nämligen så att bredbandet i Mittådalen inte har funkat, och sen så har jag varit i Stockholm på en kurs i härskartekniker, retorik och mediateknink. Han även med en del shopping och en konsert med Mari Boine så jag är riktigt nöjd över helgen.

Har även bokat mina biljetter till Kent nu. Men eftersom jag satt på bussen tillbaka till Funäs när biljetterna släpptes så gick de inte så bra för mig att få 2 biljetter till den 25 februari,så det blev den 27 istället och den 3 mars. Nedräkningen har börjat :)

men vi hörs väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0