okej...

Jag är sämst på att blogga och då var det sagt. Fast dom senaste dagarna har jag inte riktigt haft tid att skriva nåt, för Desperate Housewivs säsong 5 boxen har dimpt ner i min brevlåda så kvällarna/nätterna har varit fullspäckad, och så dagarna har fyllts av livet som renskötare. Alltså varit helt otroligt bra.

Boxen är iallafall färdigtittad och jag är så jävla nöjd. Grejen är ju att jag har en princip när det gäller dom desperata hemmafruarna att jag bara kollar på dom på dvdboxar, men det är så svårt att vänta tills nästa box släpps, så ja tänkte kolla på 5ans hemsida om dom visar avsnitten där vilket jag hoppas.

Förutom DH så är det bara True Blood som jag egentligen känner ett måste att titta på. Grejen är att jag missade onsdagens avsnitt på grund av en jävla fotbollsmatch, och har inte sett avsnittet på svtplay än. Men ikväll så är jag som sagt ledig :)

Sen så måste jag tillägga att igår när jag lagade stängsel så upptäckte jag världens största björnspår i beteshagen i Lossen. Jag fotograferar spåren och mmsar runt till bymedlemmarna som kontaktar länsstyrelsen, och redan idag så fick vi lov om skyddsjakt, känns så fruktansvärt bra att dom faktiskt lyssnar nångång ibland dom där gubbarna på länsstyrelsen.

Idag så har jag passat ranar i Lossen, så nu är jag sjukt trött. Blir antingen sova eller dricka te och se true Blood. Helst hade jag velat se TB men vet fan inte om jag orkar. Sen när funderar jag på att läga mig före 22? Gubbvarning?

Nåå nåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0