Körkortshat

Nä nu är jag iallafall klar i Lossen. Är hemma i Funäs och väntar på att pappa ska hämta upp mig. Jag tror han har glömt mig om jag ska vara ärlig. Det gör inget, för då ska jag skälla på honom för jag är lite arg på min pappa för tillfället, egentligen är jag arg på alla iknlusive mig själv.

Jag är arg för att jag inte har tagit körkortet (mest mitt fel), eftersom jag inte kan ta mig någonstans, jag ärarg för att samebyn tvingar på mig jobb, nej inte erbjuder mig jobb, utan tvingar mig! Jag är arg för att jag är på tvingad massa jobb som gör att jag inte kan börja med mitt körkort, jag är arg att folk inte vill skjussa mig så jag kan göra klart mina jobb så jag kan ta mitt körkort. Jag är arg på mycket helt enkelt. Kanke kan vara lite arg mer på mina föräldrar för att jag aldrig får övningsköra och att på så sätt inte kan köra en bil. Fan jag hatar körkort.

Sen så är jag arg på varenda jävla kotte som ska tjata om körkort. Vafan jag är 19 år, i största delen av Sverige är de fan okej att inte ha ett körkort om man är 19, men nej jag bor där de näst intill är fängelse på att inte ha körkort. Och folk verkar inte förstå att ju mer dom tjetar på mig om det där kortet ju mer osugen blir jag på att ta det.

KAN ALLA BARA SLUTA TJATA OM DE DÄRJÄVLA KÖRKORTET.


Kommentarer
Postat av: Ann-Ristin

Ja de e ju urdrygt med folk som tjatar fast jag vet att dom bara vill dig väl. Men fenomenet med de hela är hur mycket alla än tjatar så spelar de ingen roll förens du själv bestämt dig. Så är de med allt bara man själv vill så går allt. De är ingenting som bara kommer på beställning utan jag tror att då man känner sig typ lugn och att de mesta flyter på i harmoni då kommer också orken och viljan att börja ta tag i olika projekt man har tänkt ta tag i.



Så försök koppla bort allt de som känns negativt även om de är svårt men prova eller annars invänta ett bättre tillfälle.



kram

2009-10-02 @ 00:56:24
URL: http://blogg.op.se/harjedalenannr
Postat av: Carita

I slutändan gör du ju som du vill m körkortet ändå så jag fattar inte varför du bryr dig...Börja kör eller sitt och vänta på skjuts, enkelt!;)

2009-10-02 @ 07:34:36
Postat av: Irkovirko i norr ;)

skratt like your style! :D jag förstår du blir irriterad! säg åt alla att den som tjatar för fan åka ut och övningsköra med dig så blir dom tyst sen. och om dom då ändå vågar säga nåt mer så får dom böta med att hjälpa till att betala det där jävla körkortet som är så noga. Upp till kamp! ;)

2009-10-02 @ 08:15:25
Postat av: faddertjidtjie

Tror du saknar din faddertjidtjie bara. Du skulle haft mig som övningskörare ist borde du väll förstått... ta å kom hit till Falun nu så slipper du allt tjat. Jag ska bju på middag jag, å skjutsa dig om de behövs. Fammah på dig, de löser sig!

2009-10-02 @ 08:43:24
Postat av: Jonas

Tack för erat stöd kära vackra kvinnor :)

2009-10-02 @ 12:42:12
URL: http://lappsnusk.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Haha, din blogg förgyller mina kvällar!!! Du är för go, du Jonas! Fast det ser helknäppt ut när du skriver "pappa"! Har ALDRIG hört dig säga det!!!! Stor kram till dig.

2009-10-02 @ 23:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0