internetbankproblem löst

Jupp så är de, eller inte riktigt löst, men jag vet vad felet är. Efter att ha kämpat nu i tre dagar med den där skiten så tog jag mod till mig och ringde till telefonbanken och frågade vad problemet var. Det är nämligen så att jag har fått internetbank ung, fast jag ska ha vanliga hederliga internetbanken eftersom jag är över 18 år. De ante mig att personalen på banken i Funäsdalen hade gjort fel. Dom kan ju ingenting:p HAHA

Nu väntar jag på busAnja som ska komma hit. Jag har fortfarande inte duschat så hon kanske få umgås med Lars Jonas Emanuel Pungsvett Andersson. Men de gillar hon nog ska ni se.

Blir inga bilder uppladdade idag heller, Jag är för lat för de, HAHA.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0