Info

En sak jag tänkt på ett bra tag är att det inte är så jättefestligt att bo hemma efter att man bott hemifrån i 3år. Men det är inte så lätt att flytta när man varken har pengar, jobb eller körkort. Men någongång ska man väl få sånna vuxensaker iallfall.

Intensivkursen för körkortet är iallafall bokat. Ska ner till Falun och ta det. Så jag hoppas verkligen jag fixar det. Annars blir det tugnt.

Jobb får vi se hur det blir med. Jag hoppas att jag får jobb i kappruet, vilket hade varit toppen, men jag har fortfarande inte fått svar därifrån. Sen har jag sökt massa andra jobb som jag inte heller har fått svar av, och som svaren jag får är NEJ.

Aja, allt löser sig.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0