ikke sov

hmm, verkar inte som de blev något av mitt "gå och sova en liten stund på eftermiddan, så jag orkar vara vaken och se på true Blood ikväll". Men en sak vet jag om jag känner mig själv helt rätt, det är att jag kommer vara vaken likförbannat. Hur trött jag än är på dagarna blir jag alltid lika pigg igen direkt klockan passerar 21, å då kan jag vara vaken hur länge som helst. Det är sinnesjukt.

Sämst är den egenskapen då man ska göra viktiga saker dagen efter. Som att jobba, alltså som inatt ungefär. Jag går och lägger mig i en bra tid, läser lite och sen försöka sova, men nej då äör jag jättepigg. Samma sak är det när de är slakt, kalvmärkning, skola, ja, jämt helt enkelt. Om jag inte är helt och hållet utmattad vill säga, och då menar jag typ varit vaken i ett och ett halv dygnutmattad.

Nu ska jag leta reda på nåt jag kan fika, å kanske läsa en gammal Kalletidning eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0