hmm

Nu är de ett sånt där drygt uppehåll i Idol så jag passar på att blogga lite mer.

Enligt mig så var iallafall Rabih och Reza sämst idagens tävling. Så jag hoppas nån av dom åker ut (helst tå Rabih för han är sämst). Sen så har ja gint emycket mer att tillägga om den saken.

Rakat mig ha rja ginte heller gjort än fast jag skulle göra det för ett bra tag sen. Men funderar på att dra en rakning nu. Sen så är jag sjukt sugen på att klä upp mig, men till vilken nytta? HAHA

Och imorgon så fyller Åsa år. Jag ser fram emot tårtan, men jag har inte köpt någon present. Men de gör inget. Jag får nog tårta ändå :p

Mer om morgondagen vet jag inte hur den kommer bli. Antingen åker jag runt och samlar ihop stängsel och börjar sätta upp det, eller så umgås jag med Anja hela dagen.

Men nu ska jag nog lira lite sims I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0