Hagebyggning och mer födelsedagsfirande

Byggningen av hagen idag gick över förväntan bra. Tova hjälpte till så mycket hon kunde och jag är riktigt stolt över min onne åabpa kan jag lova. För att aldrig ha spikat i stolp förrut var hon en riktig mästare.

Sen så mitt i arbetet när vi fått upp tempot riktigt, så kom Åsas föräldrar på tårta å kaffe, så då tog vi en paus. Och fikade vi med. Sen så fick jag och Tova en ny arbetskompis, nämligen Tovas morfar. Det gick riktigt bra då med. Men sen så skulle dom åka hem och de började bli sent så då slutade vi för dagen.

Nu väntar jag på att pappsen ska komma hem, tror nämligen han har köpt Thaimat idag. Smarrigt kan jag lova :) Sen så tror jag Anja kommer hit lite senare, ska bli kul att träffas å umgås lite med henne igen. Har inte träffat hon sen hon flyttade till Härnösand, så de ska bli kul och höra lite om hennes liv där nere. Men troligtvis kommer smatalet garanterat glida in på renar. Bådas stora intresse.

Sen så tror jag vi ska börja samla imorgon, vilket innebär att det blir till att springa nästan hela dagen. Jag kommer vara slut efter en kvart, men de får man ta.

Vi höres


Åsas födelsedagstårta


Kommentarer
Postat av: Johanna

härligt att du bloggar igen! :)

Hade nästan glömt bort denna blogg, tills det att jag råkade gå in på BD och fick se påminnelsen :P

2009-10-24 @ 21:11:57
URL: http://johannanjaita.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha jag har ändå inget bättre för mig serru :) hahaha

2009-10-24 @ 22:38:59
URL: http://lappsnusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0