God morgon världen, vilken under bar dag :)

Sådär, nu är frukosten avklarad och alldeles snart ska jag sättas igång med att bygga upp en renhage utanför huset så vi kan ta hem renar i vinter :) Ska bli så fantaskitskt kul. Älskar verkligen att ha renar hemma på utfodring. Mata dom, se dom växa, tämja dom. Nä de är fint helt enkelt.

Å sen ikväll kommer det 2 läckra brudar till Mittådalen. Anne-marit kommer ner från Kiruna för att hälsa på kussetusse och Anja kommer hem från Härnösand. Kul att få träffa dom två spillevinkarna igen kan jag lova :)

Sen så ju mer jag ser mig i spegeln ju mer nöjd blir jag med min nya hårfärg. Tillochmed så nöjd att jag kanske står ut i mer än en månad den här gången :) Men ha inte allt för stora förhoppningar på mig.
              



Nu ska jag ut och påbörja bygget. Vi hörs


Kommentarer
Postat av: the great.

hey babe nu är du ocksa en redhead. wohoo skit snygg

saknar dig schmatzz

2009-10-23 @ 13:05:44
Postat av: Jonas

Haha såklart sophiie. Nu är de bara du som får pallra dig hit så ska vi visa funäs att rödtottar har roligast :)

2009-10-23 @ 16:04:20
URL: http://lappsnusk.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha såklart sophiie. Nu är de bara du som får pallra dig hit så ska vi visa funäs att rödtottar har roligast :)

2009-10-23 @ 16:04:22
URL: http://lappsnusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0