funderings

i morse blev en det ännu en till låång sovmorgon, vilket var riktigt skönt. Vaknade kl 1 och upp å käka frukost. Och så tvättade jag ögonen, för jag har nämligen ögoninflamation, JIPPII!! älskar hur varet bara forsar ut ur ögonen.

Sen så har jag kört in crossen i vintergaraget. Vilket innebär att jag gjort slut med sommaren för resten av det här året. Det är lika vemodigt att köra in crossen varje år, får då vet man att det enda som finns att vänta på är den där jävla snön. Och nu är det en såndär jobbig mellanperiod mellan hösten och vintern, man kan som inte riktigt bestämma vilken årstid det är. Det är för lite snö för att köra skoter, för mycket snö för att köra cross osvosv. Aja jag hoppas snön smälter bort och det blir höst igen. Snön kan komma i början av december och då är jag nöjd.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0