:)

Nu sitter jag i kära Mittådalen. Vänta rpå aajja, vi ska ner på byn, aajja ska köpa tidningen och en dammsugare och jag ska köpa snus. En fin blanding av saker man behöver i Mittådalen, eller hur? :)

I morse vaknade jag hur tidigt som helst fast jag hade sovmorgon, helt otoligt. kvart över 8 var jag uppe och åt frukost och sånt viktigt. Sen skulle jag se vildrenens år, en naturfilm filmad av Ingemar Lind, den sög faktiskt.
men jag somnade efter den och klev upp igen klockan 11. Så nu känner jag ändå att jag är riktigt uppvilad :)

Sen blir det nog inget Mittåhamran för mig å Nejla ikväll heller, då vi inte får låna nåns hjuling, eller får skjuss till vallen. Men jaja, då ska inte gubbarna komma och tjata sen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0