En helt ny karriär?

Ja, nästan sant iallafall. Det är näligen så att efter maten nyss så frågade min syster mig om jag ville komma och föreläsa för hennes kalss om renskötsel året och lite om den övriga samiska kulturen. Det är nämligen så att deras lärare ville ha en utifrån som kom och berättade om samer och hade hört med Tova om hon kunde fixa någon. Jag tycker själv det låter jättekul och eftersom jag funderar på att utbilda mig till lärare är de kanske bra träning.

Jupp så var det med de :) 

Kommentarer
Postat av: faddertjidtjie

Go Jonas go. Jag håller på dig. Jag har lite material och sånt om du vill ha??? åker upp till veckan. Fammah

2009-10-22 @ 23:13:33
URL: http://tjidtjie-renhuvud.blogspot.com/
Postat av: Jonas

ja matrial hade varit jättebra att ha :) skulle du kunna ta med de upp?



fammah

2009-10-22 @ 23:15:52
URL: http://lappsnusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0