Dr Martens

Så äntligen är mina vinterskor beställda. Ett par vinröda Dr Martens kängor. Efter som dom var slut överallt i min storlek kom jag på den briljanta idén att beställa från min föredetta favoritbutik på nätet, Shock, och där fanns min storlek.


Nu sitter jag här och ugglar och får se om Anja tittar förbi för lite filmtittning eller inte. Annars blir de film själv.
Eftersom min lillesyster har fått hem jultidningarna idag har jag en till film att se, "I taket lyser stjärnorna". Vet inte riktigt om jag vågar se den, för boken var ju så fantastiskt bra vad jag minns, och vill ju inte att filmen ska sabba det. Men jag har hört den ska vara bra.


harebra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0