Dagens dag

dagen började tidigt, och med en ilsken jag. Pappsen skulle väcka mig lugn och fint men slutade med att jag skricer att jag är vaken fast jag sov. Aja tillslut hoppade jag upp ur sängen och blev klar på 5 minuter.

Vi for iväg till Halvfari, och var där nån timme.

När vi kom till Funäs for jag in på banken för att fixa min internetbank. Det tog tid men tillslut fick vi till det och jag for hem igen och kände mig nöjd och vuxen.

Hemma i Mittådalen spelade jag först lite tv-spel med mina syskon och sen bestämmde jag mig för att testa min bankdosa. Och jag ska logga in och allt går jättebra tills jag har slagit in min kod. Då är de nåt jävla tekniskt fel så jag kan inte logga in. KUL!

Aja nu sitter jag här å är hungrig. Men maten är snart klar så de gillar vi :)

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0