boóom

Dagen har varit bra. Vaknade runt kl 1 och klev upp och åt frukost. Yoghurte och 2 rostade mackor med renfile och salsa på, riktigt smarrigt kan jag lova.

Sen började jag städa rummet, men det gick inte så jättebra, var så sjukt tråkigt, men som tur var skrev Maddis ett sms att jag skulle komma förbi på kaffe. Så jag bytte om och for iväg. Var riktigt kul att träffa Maddis och Marika igen. Var riktigt länge sen, fast nu dröjer det inte länge tills nästa gång. Ska nämligen bo hemma hos min fadderfamilj v50-v51. Trevligtrevligt :)

Sen så for jag hem, och eftersom mina syskon har börjat gilla sims, så hjälpte dom mig att städa klar rummet så jag kunde spela och dom titta på :) så de var bara att börja spela efter städningen + middagen.

Har spelat ända tills nu, och nu funderar jag på att sova snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0