back in verkligheten

Nu kanske ni tror att jag varit död, eftersom jag varken varit aktiv med bloggen eller, hör och häpna, facebook. Men så är verkligen inte fallet. Nej, anledningen är ett trasigt internet i Mittådalen och en tur upp till Mittåhamran för arbete med stängsel i världens snöstorm. Men nu är jag tillbaka.

Måste säga att idag fick jag världens bästa nyhete. Kent har släppt deras första singel från nya plattan på deras hemsida, deras nya album kommer 6 november och, det absolut bästa av allt, en ny turne. 25 februari är turnestarten på annexet och förhoppningsvis kommer jag vara där. Annars kommer jag vara på en annan spelning, men jag ska se dom igen. LYCKA!!

Jag gillar nya singeln också, den är riktigt bra faktiskt. ha rlyssnat på den några gånger nu. Så snart komme rjag gå runt att sjunga den hela tiden. Töntarna heter den, lyssna på den ni med.

Sen så måste jag säga att jag har set sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Och jag måste även säga att jag kommer sakna dom rika men ändå härliga överklass kvinnorna Agnes-Nicole, Maria och självklart Anna Anka och deras liv där borta på andra sidan av Atlanten.

Sen så kan jag ju informera lite om dagen också. Den har varit sjukt jävla tråkig. Har varit strömavbrott i Mittådalen hela dagen, så jag har inte gjort ett skit. Sen åkte jag till Funäs och nu fixar jag min jobbansökan till Kappruet.

hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0