äh

De höll på att bli fest i Brekken ikväll, men de sket sig. Fick som inte tag på nån chaufför, och inte ens nån från Norge ville hämta mig. Men jaja, festa kan man göra hela livet så de är inget att gråta över.

Men däremot tror jag far min for iväg på fest, vilken typ va? Utan att ta med mig. Jaja, vad är väl en bal på slottet. Imorrn ska jag ju plocka mossa, så de är ju bra att vara pigg då ju. För blir de ingen mossa blir de inga tamrenar och då var min tamrenshage onödig.

Förresten funderar jag på att bleka mitt hår igen. Är inte nöjd med nuvarande hårfärg då den bara ser brun och tråkig ut. Fan jag blir ju aldrig nöjd. HAHA

pusshejleverpastej


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du skulle ha ringt!!!! Jag hade gärna kört dig, för d var ju Vömmöl där!

2009-11-04 @ 09:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0