200ade inkägget och Åsa fyller nästan samma ålder som förra året.

Jupp det är sant, detta är minn 200 inlägg i denna blogg. Det har jag firat idag med tårta :) Närå! Anledningen till tårtan är att Åsagåsa fyller 36 år idag. Om ni inte vet vem hon äör så är de min pappas flickvän.

Aja jag klev upp första gången superduperduper tidigt för att sjunga jag må hon leva, sen la jag mig igen och sov fram till klockan 9. Då klev jag upp och ställde till en brakfrukost för födelsedagsbarnet här hemma, och ja de var bara för någon minutr sen vi dukade bort frukosten och tårtan och allt :) Mysig morgon med låångfrukost alltså.

Nu ska jag alldeles strax gå ut och spika upp stängsel på renhagen jag började bygga, och till hjälp får jag mina syskon och Åsa. Kommer nog gå som smort och hagen kommer bli den finaste mittådalen har skådat.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0