tvätt

inatt sov jag i 12 timmar. de var skönt. La mig kl 10, kollade på film till 20 i 11 och somnade, vaknade kl 11.20 idag :) Har redan duschat, och kastat in en maskibn i torktumlaren. Blir till at tbörja packa å sånt ikväll tror jag :)

Och imorrn sätter jag mig på bussen på en av dom tråkigaste bussresorna jag vet :p men på söndagar är dom okej, inget långt stopp nånstans då :) och imorgon kommer jag få sällskap av Marika. Så det bli kul :)

Om två dagar börjar min kurs, jag börjar bli nervös :)

Ikväll är iallafall familjen bortbjuden på middag till farfar. Ska bli intressant att se vad han bjuder på :) HAHA


Kommentarer
Postat av: marika

men får jag sällskap av dig mer Jonas?

kan du inte åka med mig varje gång, så det inte blir så tråkigt..

2010-04-28 @ 21:49:13
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0