tv liv?

Vilken fantastisk tvkväll måste jag få säga :) Glee avsnittet gjorde mig helt fast. Mycket bättre än förra veckan, men jag måste säga att den känns lite smått töntig. Typ disney, men de är okej :)

Sen så var de ju parsermoni i Paradise Hotel idag, också spännande fast jag tycker helt fel åkte ut, men sånt får man ta.

Imorgon är de fredag igen, vilket kommer kännas som en helt vanlig dag. Nu när jag bor hemma igen och jag varken gör något speciellt på dagarna eller helgerna, alltså jag saknar både vardag å fest, så går som dagarna ihop i ett och jag vet inte riktigt vilken dag det är eller något sånt. Tur nog så går ju mina syskon i skola så jag får ju till det någorlunda bra iallafall. Och sen så vet jag vanligtvis vilka dagar som är vilka på grund av tvprogrammen som visas.

En vanlig vecka
Måndag: Paradise
Tisdag: Andra Avenyn
Onsdag: Paradise och Bonde söker fru
Torsdag: Glee och Paradise
Fredag: Idol
Lördag: Robinson oc paradise XL
Söndag Top Model och Paradise

Som sagt, min vecka går i tv-tablåernas tecken. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0