träningsvärk!

Det är den bästa beskrivnbingen på min mage idag. Har sån innihelvete sjuk träningsverk Nyser jag känns det som jag dör. Men det är okej. jag tränade alltså magen lite igår. Ska träna den igen imorgon tror jag.

Sen har jag varit på en besöksrunda i kära byn idag också. Först gick jag till aahkka och aajja och snackad elite med dom. Hjälpte även till att bära in lite potatis aajja hade beställt från norge och så kastade jag bort väldigt många gamla potatisar dom had ei mitkällarn. Sen gick jag till gammel faster Bettan och spelad elite vändtia och så fick jag en hink med sand i, den sanden sandade jag då gården hos aahkka och aajja sen, så dom inte ska halka och slå ihjäl sig.

Nu är det lördagskväll och jag sitte roch kollar robinson. Ganska kul faktiskt. Har redan en favorit, men man får se hur länge hon fortsätter vara det. Ikväll är de även paradise XL, så man får väl se vad det är för spännande också.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0