sova kanske?

Sådär då är kvällen avlutad när det gäller tv iallafall. Skrev ju tidigare om finalen i Top Model och är faktiskt fortfarand elite sorgsen över resultatet, men det är okej.

Paradiset fick idag två nya besökare. Två tjejer som verkade vara ganska roliga, så de ska bli spännande att se vad som händer i Paradiset imorgon :)

Dom andra planerna för imorgon är att jag ska till Halvfari och plocka ner gärdet vi använde när vi drev renarna över Ljusnan. Kommer nog gå fort tror jag, då det inte är så mycket att plocka ner. Men det känns skönt att ha något vettigt planerat imorgon iallafall.

Kom även på tanken att om en vecka är jag tillbaka till falun igen. Ska bli så sjukt kul att komma tillbaka dit, och när jag komme rhem har jag förhoppningsvis ett körkort i min hand :) Men jag är inte riktigt klar med hur mina tre veckor kommer att bli, måste ju höra med körskolan om vart jag ska bo första veckan och så ska jag ringa Maddis och höra hur det blir när jag ska bo hos henne. Men jag tror det kommer bli dom bästa 3 veckorna sen september iallafall. Helt utan tvekan :)


Kommentarer
Postat av: marika

det var nog mina med.. du borde bo os mig jämt!<3

2010-04-28 @ 21:52:53
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0