Planera

Jupp jag planerar faktiskt. För på torsdag kl 9 ska jag befinna mig på Funäsdalens skola (för första gången sen jag slutade där) och hålla ett föredrag om samer för klass 3. Föredraget ska vara 40 minuter långt. Allt hade varit lite enklare om jag det skulle vara för äldre elever och längre. Nu ska jag alltså förklara inprincip allt om samer på 40 minuter och anpassa det för 9 åringar. Okej så svårt kan de inte vara, men just att det bara är 40 minuter är jag rädd att jag kommer vara tvungen att skita i mycket viktigt. Men de där får jag lösa på något sätt.

Det ska iallafall bli riktigt kul att återse min gamla skola, och så ska de bli kul att träffa min gamla lärare Thomas igen. Han var nämligen min klassföreståndare när jag gick i 3-5an.

Egentligen vad har jag att oroa mig för, jag kan ju det här. HAHA, jag ska anordna den roligaste lektionen dom någonsin haft, eller iallafall den intressantaste :)

Kommentarer
Postat av: antonia

Haha, lycka till (:

2009-11-18 @ 20:47:40
URL: http://ineverwenttochurch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0