Kvällsplaner

Ikväll har jag planer kan jag lova er. Jag ska troligast gå ut med hunden, ska försöka ta mig till kommungränsen idag igen, nmen är väldigt trött så vi får se hur det blir med den saken.

Sen ska jag faktiskt försöka reparera mitt hår med en hårinpackning, var sjukt länge sen jag använde nåt sånt, men jag tror det behövs mer än någonsin nu. Köpte en ny igår, Loréal Elvital re-nutrition heter den. Den är till för torrt hår iallafall, så vi får se om den funkar.

Sen om jag känner att håret tål det ska jag färga det. Har tjatat om det ett tag men fortfarande inte kommit till skott. Men som sagt, hårfärgen ligger bara och väntar på att få bli inkletat i mitt hår :)

Sen så är det ju Glee ikväll. Serien som hade premiär förra veckan på tv4. Blev inte så jätteförtjust av första avsnittet, men tänkte iallafall ge det en chans.  Och sen kvällens absoluta höjdpunkt, Paradise Hotel. Vet att det går kl 21, alltså samtidigt som Glee, men som tur är så finns det ju tv6 play också, så där blir de väl lite uggling innan sängen skulle jag tro :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0