klass 3

Idag har jug varit på min gamla skola och informerat om renskötsel för klass 3. Det var verkligen riktigt kul kan jag lova. Barnen var som änglar som lyssnade hela tiden och ställde frågor och det var verkligen jättekul. Jag trodde det skulle bli jobbigt att få dom att lyssna men det gjorde jag inte. Och sen så fick jag väldigt mycket beröm av läraren efteråt också, men vad skulle han annars säga haha!

Sen så passade ja gäven på att skriva upp mig som vikariepå skolan. SÅ jag ska bara få en såndär polisbelastningsblankett å sen så hoppas jag hatt jag vår börja vicka på skolan, hade varit riktigt kul :)

nu sitte rjag hemma hos mor och kollar på projekt runway med Mattis som är hemma och är sjuk. Jag tror inte han gillar programmet:P haha


Kommentarer
Postat av: marika

haha. men ett av våra favorit program ju!! xP

2010-04-28 @ 21:57:18
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0