jävla hellicopter

Imorgon så skulle vi egentligen ha fått hellicopter så vi kunde börja samla renarna för slakt. Men nej då, då hör Ante av sig till mig och säger att hellicoptern fortfarand eär på en jävla service, så de blir inget samlande imorrn heller. Istället ska jag, Jon och Ante laga, tro det eller ej, ett gärde. Nämligen gärdet efter Råndalsvägen. Egentligen är det skänt med stängselarbete med tanken på pengarna, men jag börjar bli så sjukt jävla less på stängsel och hagar nu. Men de måste ju göras.

Nu ska jag lägga mig och kolla på nåra avsnitt av Mia & Klara, och på så sätt bli litelite gladare. Sen ska jag sussa sött och vakna pigg och utvilad imorgon så jag orkar laga hage :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0