imorgon

Imorgon bär det av till Falun igen. Första gången sen midsommar faktiskt.´Ska blir riktigt kul att återse staden och vännerna :)

Ímorgon kommer jag bo hemma hos Maddis, Ejvin och Marika, alltså hos Fadderfamiljen Renhuvud. Sen på måndagen å tills fredag så har körskolan fxat boende åt mig. Ska bli spännande att se vart :p HAHA. Och sen resteradne tid så bor jag hemma hos Fadderfamiljen igen :)

I falun blir jag troligtvis till 21 december, och på den tiden har jag sjukt mycket som ska göras. Först och rämst körkortet. Sen så ska jag hinna träffa massvis med folk och handla julklappar.

Nä dom kommande veckorna kommer bli super :)

Kommentarer
Postat av: Ammi Frånberg

Lycka till med körkortet och ha det så bra i Dalarna.

2009-11-28 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0