Hur blir man störst, bäst och vackrast?

Alltså jag har drabbats av en mani sen typ en månad tillbaka, och de är att min blogg måste bli störst och bäst och vackrast. Typ så iallafall. Visst jag är väl Mittådalens största blogg, kanske även Funäs, men det känns som jag vill erövra mer än bara dom byarna. Så jag har börjat fundera ut vad jag ska göra för att få mer läsare.

Den ända idén är att jag kanske ska bli en samisk variant av Kissie och börja håna folk och sånt. Bloggbråka och annat kul. Men vet inte om det är så mycket jag. Eller typ kanske göra nåt galet som att bränna ner riksdagshuset och skriva "lappsnusk was here" eller nåt annat kriminellt. Men då verkar Kissie idén mycket bättre. Jag skulle ju kunna ha en modeblogg, men de finns som inte så mycket kläder att shoppa här, och min ekonomi skulle int eheller klara av det,

har ni några förslag för att jag ska bli den största bloggen i Jämtland till att börja med? Snälla hjälp mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0