Huh?!

Alltså mitt förra inlägg blev lite panikartat, undrar varför jag egentligen skulle uppdatera? Aja nog om det.

Ska snart iväg med jycken på en promenad. Ska gå åt andra hållet, alltså mot Messlingen (även kallat Mässlingen, som sjukdomen, för den byn är ju som den är), för jag ska passa på att svänga in till gudfar och få nåra räkningar attesterad så jag får en lön före jag åker till Falun. Sen ska jag även få mått på träd som jag ska hugga ner till Lopme Naestie och även för de får jag lite pengar.

Kvällen kommer bli lugn, Shockad över de va? hahaha! Paradiset bara som är planerat, om man inte räknar med promenad med hund också. Men de skrev jag ju tidigare. HAHA.

Iallafall så lästa jag lite om körkort på korkortsportalen.se igår. Det var läskigt, jag blev fan nervös. Men snart är det dags, och då, om jag har tur, har jag om inte allt för länge ett körkort i min hand. Och då jävlar lovar jag att mitt liv kommer bli riktigt superduper intressant.

Tack för mig, nu ska jag kissa

Kommentarer
Postat av: marika

för mig var ditt liv alltid intressant!<3

2010-04-28 @ 21:51:37
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0