God kväll

Nu är det väll så att säga. Dagen har varit relativt lugn tills Åsa å alla barnen kom hem från skolan. åsa skickade genast ut mig för att skotta bort snön som låg framför källaringånmgen, för idag kom nämligen dfen nya torktumlaren, eftersom jag lyckades ha sönder den gamla i lördas.

Tova hade med sig en kompis hem också, så jag fick leka tack för vinken med dom, och svettades så jag höll på att dö. Så nu kan man säga att jag stinker.

Sen så blev de äntligen middag och vi käkade tacos :) ricktigt smarrig, å sen har jag hjälpt syster med läxan hennes :)

Har även varit med i en kamp idag, om att komma högst upp på Magnus stalkerlista på fb. Ligger tvåa nu så jag måste fortsätta kämpa mig upp i toppen!

alltså så kan man säga att min eftermiddag har varit händelserik, och senare ska jag fortsätta med mitt nya lite mer sportigare liv med en promenad med hunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0