Final Top Model

jag tänker skita i att berätta om allt jag gjort idag och bara fokusera på det viktigaste. Den stora finalen av ANTM säsong 12. Alltså ska jag vara ärlig så har jag aldrig varit så nervös i en top model final som jag var idag. Helt sinnessjukt. jag verkligen skakade och var tvungen att ta djupa andetag flera gånger för att kontrolera mig själv.

Nämligen så att för första gången någonsin har min favorit från första avsnittet tagit sig hela vägen till final. Min lycka var enorm. Och hon gjorde allt helt sjukt bra den vackra Allison Harvard. Men tyvärr gick det inte hela vägen fram. Utan hon kom 2:a. Helt fel enligt mig.




Efter finalen ringde tremänning Nejla till mig och vi har planerat vårat kalas iallafall. Så gästlistan och preliminärt datum är fixad :) Det kommer bli nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0