farsdag

Idag ska jag inte skriva nått om dagen i renskog, men kan iallafall säga att det går som det går där ute. HAHA

Aja idag är det iallafall farsdag som ni säkert alla vet. Så när vi slutade för dagen så åkte jag med Jon till Funäs och gick in på ICA och köpte en tårta till pappsen. Jag köpte även lite hårfärg, för eget bruk vid ett senare tillfälle. Stressade hem gjorde jag efter det, och plockade ut hårfärgsartiklarna ur kartongen och skrev ett brev till pappa. Stoppade ner brevet i hårfärgskartongen la ner 3 kronor och la upp tårtan på ett fat. Så när far kom hem så fick han kartongen med brevet och tårtan. Först trodde han att han fått hårfärg, en röd sådan, men då sa ja att han var tvungen att öppna den. Vilket han gjorde. Han tog ut brevet och läste det. Och blev tårögd. Det gjorde min dag. Så de var ju bra :)

Sen så beställde jag hem monopol till mobilen. Hemskt kul var det faktiskt. Så nu har ja nåt att göra när jag åker bil.

Ska snart lägga mig i sängen å lyssna på Röd igen. Alltså fan den blir bättre å bättre för varje gång. Kan de inte bara bli den 27 februari snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0