En tidig morgon, född till tönt

Vaknade idag av att min tremänning Nejla Sparrock ringde. Vi snackade lite och sen släpper han bomben att han typ inte vill ha vårat gemensamma 20årspartaj som vi har snackat om ett tag. Okej tänkte jag, kul.  Så antingen blir de väl att ha det själv eller så blir det inget partaj helt enkelt.

Sen så klev jag upp och avnjöt en frukost framför tv:n, så nu är jag mätt och belåten så att säga.

Dagen ser ut att bli händelselös även idag. FUnderar på att gå en långpromenad bara för att, men de är tråkigt att gå själv och denna tid på dygnet brukar alla vara upptagna så det finns som ingen att ringa till heller. De suger. Sen så tar jag mig inte ner till Funäs heller, fast jag vill ner och införskaffa lite hårkur och beställa ett nytt leg, för det är nämligen så att jag tappade bort mitt leg förra helgen, å inte för att jag var på krogen eller liknande, utan jag tappade de när vi häll på att driva ren. LYCKAT Jonas!


Kommentarer
Postat av: Anja

men är det sant, varför inte 20 party? :O hade varit grymt kul ju

2009-11-19 @ 15:47:11
Postat av: Jonas

För att Nejla är rädd att det krockar med skiljningar och att folk inte kan komma pga det :(

2009-11-19 @ 18:45:29
URL: http://lappsnusk.blogg.se/
Postat av: Jonas

För att Nejla är rädd att det krockar med skiljningar och att folk inte kan komma pga det :(

2009-11-19 @ 18:45:37
URL: http://lappsnusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0