En ny dag, helt nya möjligheter!

Exakt. För jag är träningsugen, jag tror fan jag ska ut och springa lite senare idag. Å de är fan sant. Jag måste få bättre kondis, å hade inte gjort så mycket med en lite mer slimmad kropp heller. Så idag ska jag nog springa. Kanske inte så jätte långt, men man måste ju börja lugnt så man inte går in i väggen. Och nu när jag skrivit de här finns ingen återvändo :)

Jag har även lagt in lite bilder från mobben från nu när jag varit ute i skogen. Så dom lär väl komma upp p åFB snart kan jag tänka mig, men jag kan bjuda på nån liten bild :)


Här simmar renarna över Ljusnan, GLÄDJE :)


Nordan får lite däng av Magnus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0