En helt ny dag

Nu är kl över 0. eller 00, eller 00.00 eller24.00. Alltså är det den 25 november 2009. En månad kvar tills juldagen alltså. Fan vad tiden går fort. För exakt ett år sen hade jag hemlängtan, nu längtar jag bort från hemma. Ganska spännande faktiskt. HAHA! http://lappsnusk.blogg.se/2008/november/hemlangtan.html#comment kolla där annar som ni inte tror mig.

Aja degen som nu har börjat nalkas komme rnog inte att gå ut på så mycket. Blev inte at tjag gick och lämnade min räkning idag/igår heller (väldigt korkat Jonas). Men det blir en sak att göra idag iallafall :)

Sen så är de ju Glee kl 21.00 på tv 4, det gillar vi mycket starkt.

Annars så är de nog en tråkig dag att vänta.

Kom även på att jag borde börja tvätta kläder tills söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0