Dag 3

Dag 3, nu kanske ni undrar vadå dag 3? Jo de är nämligen så att det är dag 3 utan att ha något att göra. Jag har sovit länge och ätit god frukost och sen suttit vid datorn lite. Alltså en lugn dag. men fan nu är jag less på lugna dagar igen. Nu väntar jag bara på att det ska hända nåt i skogen så man bli utskickad igen.

Ska iallafall ut gå lite senare. Ska nämligen till Kjerstin och hämtat nått mått på nåra björkar jag ska hugga ner till Lopme naestie. Sen så ska jag samtidigt pass apå att få några räkningar attesterade så jag kan få lite lön, nämligen så att jag är i starkt behov av pengar, då jag är i strakt behov med påfyllning i min garderob. Alltså ungefär som vanligt.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0