bra dag

Idag har jag haft fullt upp :) Vaknade relativt lagom tiod runt kl 11, ordnade en god frukost som avnjöts framför tv:n. Mitt i alltet ringde Wenke(stavfel?) å frågade om jag kunde hjälpa henne, vilket jag tackade jag till :)
Hon hämtade upp mig och vi begav oss till Bruksvallarnas rökeri och hämtade en del bogar och hjärtan, som jag lassade in i bilen, och så åkte vi hem till Mittådalen igen. Då hjälpte jag till att vaccumpacka alla bogar och hjärtan och bärde in dom i fryshuset :)
Sen så bjöd Wenke på middag vilket ja ginte tackade nej till. Efter middagen kom självaste Martin och hämtade upp mig och jag hjälpte han att bära in och montera 2 soffor han hade köpt. Fick skjuss hem å sen dess har jag planerat mitt föredrag jag ska hålla imorgon för klass 3 i Funäs. Håller på med det sista av planeringen nu, ska bara fixa lite bilder sen så är de klart för att hållas imorgon :)

Har även sett Paradise Hotel ikväll, och det är fan riktigt jävla kul "Ska vi kramas lite?" "Nää, jag vill sova"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0